promocja w tidal

Spotify i Tidal – platformy, na których mogą zarabiać muzycy

Obecność w sieci dla wielu muzyków jest niezwykle cenna. Dzięki niej mogą oni komunikować się ze swoimi fanami, a także cały czas dostarczać atrakcyjny content. Czy jednak internet pozwala również zarobić? Oczywiście! Nie zawsze jest to jednak tak łatwe, jak może się wydawać.

Dobrym tego przykładem są dwie popularne platformy streamingowe – Tidal oraz Spotify. Zbierają wokół siebie setki milionów użytkowników, co z jednej strony zapewnia dostęp do ogromnej bazy potencjalnych fanów, a z drugiej tworzy niezwykle ostrą konkurencję. Promocja w Tidal i w Spotify musi więc wiązać się z zakrojonymi na szeroką skale działaniami, w ramach których muzycy wezwą pod uwagę specyfikę rynku, a także metody na dotarcie do szerszej publiki.

W sieci często można spotkać zapytania o to, jak znaleźć się na playlistach Spotify lub Tidal. Bez wątpienia są one jednym z narzędzi, które sprawiają, że prowadzona promocja zaczyna przynosić skutek. Żeby się na nich znaleźć, warto skorzystać z pomocy profesjonalistów. Mowa tu o podmiotach wyspecjalizowanych w tego typu działaniach.

Niezwykle cenione są zwłaszcza agregatory treści cyfrowych, z którymi współpracują zarówno młodzi, jak i znacznie bardziej doświadczeni muzycy. Gwarantują one wsparcie w ramach dystrybucji piosenek, jak również wspomnianych działań promocyjnych. Dzięki swojej wiedzy, doświadczeniu, a także kontaktom, pomagają w uzyskaniu pożądanego efektu. Związany jest on oczywiście ze zwiększenie zarobków z muzyki.