Optymalizacja strategii identyfikacji wizualnej bardzo przydaje się wszystkim świadomym efektywności marketingu działalnościom gospodarczym. Bardzo interesujący pomysł to wprowadzenie do przedsiębiorstwa leżaków reklamowych (hurt). W jaki sposób zaprojektować taki gadżet marketingowy? Czy faktycznie odbija się na zainteresowaniu grupy docelowej? Co jeszcze można dodać do leżaków reklamowych i jak wygląda cena takiego projektu reklamowego? Poniżej znajdziesz kilka kluczowych informacji niezbędnych dla podjęcia świadomej decyzji zakupowej.
Z jakimi elementami dobrze współpracuje leżak reklamowy z nadrukiem?
Leżak z nadrukiem możesz szybko połączyć z parawanem reklamowym w celu rozszerzenia użyteczności. Parawan służy do wydzielania przestrzeni, chociażby na targach branżowych lub przy lokalu. Parawan sprawdzi się, kiedy chcesz wyróżnić swój lokal, np. cateringowy, fast food z otoczenia konkurencyjnego. Inna praktyka to inwestycja we flagi firmowe, które możesz nawet podpiąć za leżak, bez utraty wygody dla użytkownika.
Leżaki reklamowe wykorzystuje się z powodzeniem przy obsłudze klienta, do relaksu klientów i pracowników, jako przenośny element marketingowy wszędzie tam, gdzie spotyka się grupa docelowa. Nie musisz oczywiście wydawać pieniędzy na leżaki z logo. Nawet jednolite kolorystycznie dobrze przysłużą się widoczności marki przy ogólnym stoiku marketingowym.
W jaki sposób złożyć zamówienie na leżaki promocyjne i co warto sprawdzić przed zakupem?
Najlepiej oczywiście podjąć decyzję o współpracy z bezpośrednim producentem, ponieważ w takim przypadku otrzymujesz solidne warunki gwarancyjne i przemyślane projekty oraz pewnie najważniejsze znacznie niższą cenę transakcji wynikającą ze specjalizacji. Dzisiaj leżaki tworzy się z solidnych, mocnych materiałów, w bogatej kolorystyce. W roku 2023 dominuje kolor miętowy w modzie męskiej i damskiej, co też częściowo przekłada się na trendy w projektowaniu gadżetów promocyjnych. Warto to przy okazji uwzględnić we własnej strategii identyfikacji wizualnej. Szkielet na drewnie bukowym lub innym, wytrzymałym to kolejna kwestia do sprawdzenia. Im mocniejszy szkielet leżaka, tym większe prawdopodobieństwo szybkiego zwrotu inwestycji, a sam projekt przetrwa znacznie dłużej. A gdzie zastosować nadruk? Najczęściej na siedzisku, ale pomyśl też o tłoczenia na drewnie, czy nawet o umieszczenie flagi firmowej obok. Zawsze to coś nowego dla klientów. Leżak z nadrukiem musi wytrzymać powyżej 100 kg obciążenia. To absolutnie minimum. Im więcej, tym lepiej. Twardość i wytrzymałość elementu promocyjnego odbija się na skuteczności promocji. Wysoka jakość marketingu rzuca się w oczy grupie docelowej i buduje podświadome zaufanie do samego głównego produktu lub usługi.
Dlaczego inwestycja w unikalne gadżety promocyjne się opłaca?
Leżaki to oczywiście tylko jeden z przykładów prowadzenia skutecznej promocji. Pamiętaj, że w dzisiejszym świecie chodzi o modne, unikalne wyróżnienie, o wprowadzanie nowości dla klientów tak naprawdę coraz bardziej wygodnych i zorientowanych na jakość, a niekoniecznie najniższe ceny.